Sunday 2 March 2014

Monyet adik baru mula tumbuh bulu , kalau monyet kakak sudah selalu makan PISANG!!

http://khairierahman.files.wordpress.com/2008/11/roselyn_sanchez-2.jpg
Seorang anak perempuan dari sebuah keluarga yang semakin dewasa menjadi keliru apabila menyedari kemaluannya ditumbuhi bulu walaupun hanya beberapa helai sahaja lalu ia terus berjumpa ibunya dan bertanya mengenai perkara itu. Lalu si ibu dengan tenangnya memberitahunya supaya tidak susah hati dan menerangkan " jangan risau kerana semua wanita juga mengalami perkara yang sama. Tempat yang tumbuh bulu itu dipanggil monyet , jadi tiada masalah kan jika monyet mempunyai bulu " .

Dia pun menjadi lega mendengar penjelasan dari ibunya...

Di saat makan malam bersama kakaknya yang berusia 15 tahun beserta ibunya dia lalu cuba memberitahu perkara itu kepada kakaknya.

"Kakak mesti tidak tahu lagi yang monyet adik sudah tumbuh bulu? " Si kakak yang sedang menghayati nasi beserta lauk pauk yang sedap² terasa terganggu lalu berkata " Kakak kan lebih tua dari adik! ".

Ibu kedua adik beradik itu tersenyum mendengar perbualan kedua anak perempuannya manakala si adik yang merasa kakaknya tidak mengendahkannya terus cuba untuk menarik perhatian kakaknya lalu berkata " walaupun kakak lebih tua dari adik tapi monyet adik sudah tumbuh bulu, monyet kakak belum tentu tumbuh bulu " .

Lalu si kakak dengan ayam gorengnya masih tangan terus memalingkan muka ke arah adiknya dan berkata " Monyet adik baru mula tumbuh bulu , kalau monyet kakak sudah selalu makan PISANG!!! "

No comments:

Post a Comment